PTO je mechanické zařízení, které je většinou připojené na převodovku automobilu. PTO přenáší hnací síly z převodovky na další mechanická zařízení, např. hydraulická čerpadla zubová nebo pístová. Ovládání PTO může bý mechanické, pneumatické vakuové nebo elektrické.

Široká škála PTO s různými typy spojovacích systémů je vhodná pro většinu stávajících vozidel (ASTRA, AVIA, CHRYSLER, DAF, DAIHATSU, FORD, GAZ, HYUNDAI, ISUZU, IVECO, KAMAZ, MAN, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, RENAULT, SCANIA, SITU, TATA. TATRA, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO a další) a převodovek (ALLISON, CLARK, DAIHATSU, EATON, FORD, GAZ, ISUZU, IVECO, KAMAZ, MACK, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, RENAULT, SCANIA, TATRA, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO, ZF, ZIL a další).

Potřebné informace pro určení a výběr vhodného pomocného pohonu

1. Typ převodové skříně: např. ZF 6S-850 (EATON, apod.) nebo WIN vozidla

2. Provedení převodové skříně: s retardérem (intardérem) nebo bez

3. Převodový poměr převodové skříně: např. 5,72-0,76

4. Potřebný výkon PTO: Nm nebo typ čerpadla, případně druh nástavby

V případě zájmu o čerpadla nebo jakékoliv další informace nás neváhejte kontaktovat.